Vilken vinstchans!

Ditt bästa cykellopp, helt enkelt
En_i_CKW

Vilken vinstchans!

Post by En_i_CKW »

Jag tycker att årets Gran Fondo var mycket bättre än förra årets :-D . Dock, som många andra säger, gjorde grinden starten lite tråkig. Men det blir bättre nästa år! Men en av de finaste förändringarna var att vinstchansen upplevdes mycket större på lotteriet i år än förra året. Förra året körde jag tillsammans med 2 bekanta, ingen av oss vann något pris. Men i år vann jag, samt två andra från klubben. Kan den ökade vinstchansen bero på nummerlappsregistreringen? Det var ett smart system att de bara drog bland de som registrerat sin nummerlapp, eftersom vissa tråkigt nog åker hem direkt efter loppet.
T-shirten var både bättre och sämre i år. Bättre eftersom den var vit (drar inte åt sig så mycket värme). Och sämre eftersom texten "Gran Fondo" stod med så liten text. Sen tycker jag att man kunde lägga ut prisbordet på hemsidan lite tidigare, och inte efter loppet. Det är också en viktig morot för att få fler deltagande. Jag förstår att deltagandet ökar och hoppas på att det blir ännu mer folk nästa år! Räkna med att jag återkommer, och då krossar jag min tid på Medio Fondo (jag körde på 3:02:37). Annars är jag mycket nöjd med min trettiondeplats, då jag blev 46:a förra året.
Vi hörs och ses! :-)
User avatar
Thomas Franzén
Posts: 653
Joined: 2005-12-04 22:30
Fornamn: Thomas
Efternamn: Franzén
Location: Göteborg

Re: Vilken vinstchans!

Post by Thomas Franzén »

Hej!

Tack för synpunkterna.

Forumadmin måste be om ursäkt för den tid det tog för ditt inlägg att komma ut.
Våra rutiner är i behov av en liten slipning.
Bättre sent än aldrig :oops:
Image Om man inte är ute & cyklar så kommer man ingen vart.......
Post Reply