Hjälp behövs!

Här kan du läsa nyheter om Lygnens Venner och annan viktig information från klubben
Post Reply
User avatar
Thomas Franzén
Posts: 653
Joined: 2005-12-04 22:30
Fornamn: Thomas
Efternamn: Franzén
Location: Göteborg

Hjälp behövs!

Post by Thomas Franzén »

Lygnens Venner behöver dig!

Söndag den 21 feb 2010 håller Lygnens Venner sitt årsmöte, mer om detta kommer inom kort!

Valberedningen jobbar nu för högtryck för att få ihop bemanningen i klubben för 2010. Det saknas några pusselbitar och DU är kanske vår man eller kvinna!

Kontakta gärna valberedningen på [email protected] för att diskutera vad du kan hjälpa till med.
Tänk på att det är lättare att få ihop verksamheten om vi hjälps åt och att en insats är alltid tidsbegränsad!

Vi erftersträvar fler tjejer och fler nyblivna medlemmar i vår styrelse och på andra uppdrag, känner du dig utpekad? Då är det bara att slå till :-D
Image Om man inte är ute & cyklar så kommer man ingen vart.......
molsson
Posts: 917
Joined: 2008-11-19 09:54
Fornamn: Magnus
Efternamn: Olsson

Hjälp behövs 2013!

Post by molsson »

Nu är det dax igen. Vi behöver nya i styrelsen då flera slutar efter väl förättat värv. Är du intresserad av att hjälpa till att driva denna förening framåt så hör av dig i denna tråd eller till valberedningen

NU ska [email protected] fungera som mejladress.

Skriv gärna varför vi ska föreslå just er till styrelsen
User avatar
Mats Gustafsson
Posts: 766
Joined: 2006-01-26 18:53
Fornamn: Mats
Efternamn: Gustafsson
Location: Göteborg

Re: Hjälp behövs!

Post by Mats Gustafsson »

Hjälp behövs med att lyfta fram länkarna; SUB 9 2014 och Gunnebo Märla på forumet!
Det finns även förfrågan från medlemmarna om Västkustloppet och ev, forumlänkar till detta lopp för att samordna träning och anmälan
// Mats Gustafsson
Mats Gustafsson
070-549 52 28
[email protected]
dlridings
Posts: 798
Joined: 2010-02-28 22:07
Fornamn: Daniel
Efternamn: Ridings
Location: Lindome
Contact:

Re: Hjälp behövs!

Post by dlridings »

Hej Mats,

Jag kopierade en gammal beskrivning till Gunnebo Märla och la in det som en ny tråd, men jag hittade inget för SUB 9 eller för Västkustloppet. Jag skapade kategorin 2014 under Lopp och tävlingar runt Göteborg. Där kan man skapa en ny tråd vid behov. Det kan medlemmarna också göra. Jag gjorde ungefär så för SUB 9. Jag la in en platsmarkör. När någon skriver riktig information kan vi ta bort mitt intetsägande inlägg.

Daniel
Post Reply