Förbeställning Klubbkläder 2011

Här kan du läsa nyheter om Lygnens Venner och annan viktig information från klubben
Post Reply
Bettina Meiners

Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by Bettina Meiners »

Förbeställning Klubbkläder 2011

Allmän information:
Allmän information om klubbkläder 2011 samt bilder och priser av årets kollektion hittar du i tråden "kluubkläder 2011 (vår/sommer)". Gå in under "information & debatt" → "information" → "nyheter och information från Lygnens Venner".
Utöver plaggen nämd där finns det möjligheten att beställa cykelkeps. Pris vid förbeställning är 94 SEK, ordinari pris 110 SEK.
Observera att det finns en minimikvantitet för alla plagg. I den flersta fallen 5 st, förutom buff 20 st, handskar / skoöverdrag 30 st och cykelkeps 100 st. Om vi inte uppnår minimikvantiteten för ett plagg (summan av förbeställning + vad klubben beställa till för efterförsäljning), kommer detta plagg att utgå ur beställningen. I så fall kommer det att finnas information om detta i den här tråden. Berörda kommer att få informationen per mail och bestämmer själv om de vill beställa ett annat plagg eller få pengerna tillbaka.
OBS: Sista beställnings- och inbetalnings(!)dag: 31.07.2011
Kontaktadress för alla frågor om klubbkläder 2011: [email protected]

Beställningsrutin:
Som ni vet håller vi på med att bygga om klubbens IT system. Det innebär bl a att inta alla funktioner som vi brukar använda på forumet fungerar helt optimalt under en övergångsperiod. För att minska risken att få IT-relaterade problem i beställningsprocessen, kommer vi inte att ha en webbaserat beställningsfunktion utan får göra det manuellt den här gången. Beställningsblanketten är sparat som Excel-fil. Om du inte har tillgång till Excel, skicka ett mail med dina önkemål till [email protected]. Vi löser det.

För att beställa klubbkläder GÖR SÅ HÄR:
1.) Ladda ner filen "BeställningsblankettLV2011". Filen finns bifogat som *.xls och *.xlsx version.
2.) Fylla i och spara blanketten. Detailinfo om när du behöver fylla i flera blanketter finns det på blanketten.
3.) Maila ifyllda blanketten (blanketter) tillsammans med dina personuppgifter till [email protected]. Vi behöver ditt nam, medlemsnummer och telefonnummer. Om du inte är medlem i klubben, behöver vi även din adress och din personnummer (i stället för medlemsnummer).
4.) Du får en bekräftelse per mail att din beställning är mottagen. Med den där mailet får du en beställningskod. I fall att du har fyllt i flera blanketter får du en beställningskod för varje blankett.
5.) Inbetalning till bankgiro 216-6700. Ange ditt nam och beställningskoden på inbetalningsblanketten. Om du har använt flera beställningsblanketter och fått flara beställningskoder, gör du en seperat inbetalning för varje blankett. Observera att beställningen bara är giltig om du har betalat. Sista inbetalningsdag 31/07/2011.
6.) Du får en bekräftelse per mail att din beställning är giltig.

Hoppas att jag inte har glömmt något viktigt. I så fall hör av dig i den här tråden eller per mail.

Bettina
Attachments
BeställningsblankettLV2011.xlsx
(13.38 KiB) Downloaded 866 times
BeställningsblankettLV2011.xls
(36 KiB) Downloaded 816 times
Bettina Meiners

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by Bettina Meiners »

Semestertider, härliga tider...

Med tanke på att många är / var på semester i juli har vi bestämmt att förlängra beställningsperioden t o m den 31/08/2011. Beställningen kommer att skickas i väg efter styrelsemöte i början av september.

Ni som har beställt kläder men INTE har betalt, glömm inte göra det!!!

Bettina
Bettina Meiners

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by Bettina Meiners »

Hejsan,
de nya klubbkläder är beställt. Vi kommer att leverera alla plugg ni har efterfrågat. \:D/
Leveranstiden är ca 8 veckor.

Bettina
knotan

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by knotan »

Kepsar också ?
User avatar
fabbev
Posts: 426
Joined: 2008-12-19 13:08
Fornamn: Fabio
Efternamn: Vecchi

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by fabbev »

En liten undran.
Jag hade beställt handskar som jag inte fick när det var utdelning av kläder vid mötet i höstas. Pratade med Mr. Daniel om återbetalning på 169 kr till mitt konto. Har inte sett några pengar på kontot ännu.
Frågan är, kommer det mera kläder och i så fall när? Eller, vem skall jag ta detta med återbetalning med?
/Fabbe.
FORZA LYGNARE
Fabbe
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by Claes-Göran Andersson »

Det är Robert som får svara på detta. Handskar och kepsar är beställt och skall levereras. Frågan är när? Vi tar upp detta på mötet imorgon.

//CG
"He is able who thinks he is able!"
Speedrobby

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by Speedrobby »

Hej,

Kepsarna blev beställda i slutet på november och bör vara på G snart. Mailat Trimtex för beräknat leveransdatum.
Handskar har jag bestämt för mig att jag sett några par i klubblokalen, vilken modell/strl hade du beställt Fabbe?

Mvh/Robert
User avatar
Bengt Tonnvik
Posts: 278
Joined: 2005-12-28 22:09
Fornamn: Bengt
Efternamn: Tonnvik
Location: Partille

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by Bengt Tonnvik »

Jag har också beställt handskar, sommar, storlek minns jag inte, hittar inte nåt papper på det nu, men fick beskedet att det skulle komma senare, när jag fick byxorna.

/Bengt
User avatar
fabbev
Posts: 426
Joined: 2008-12-19 13:08
Fornamn: Fabio
Efternamn: Vecchi

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by fabbev »

Hej Robert.
Jag har beställt storlek M. Hur får jag tag på dessa?
FORZA LYGNARE
Fabbe
rolfi
Posts: 171
Joined: 2010-09-13 22:33
Fornamn: Rolf
Efternamn: Taipale

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by rolfi »

Hej Robert,
jag beställde handskar i storlek medium men ändrade sedan beställningen till storlek small. Jag fick inga handskar i min påse vid utdelningen. Saknar även kepsen.
//Rolfi
Speedrobby

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by Speedrobby »

Hej,

Vi har inte fått några handskar, skoöverdrag eller kepsar från Trimtex ännu!
Jag fortsätter jaga Silva Sjödin på Trimtex och hoppas kunna lämna besked med datum för slutleverans i veckan.

Mvh/Robert
Speedrobby

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by Speedrobby »

Hej,

Jag har nu varit i kontakt med Trimtex. Handskarna har blivit försenade pga fel i produktionen. Kepsarna specialtillverkas på annan fabrik vilket medför längre leveranstid än normalt. Ansvarig på Timtex för dessa artiklar är på tjänsteresa och återkommer nästa vecka med besked om datum för leverans!
Eddy
Posts: 194
Joined: 2010-10-31 23:56
Fornamn: Eddy
Efternamn: Carlsson

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by Eddy »

Har det kommit något besked om saknade kepsar, byxor.. handskar..

Var nästan en månad sedan vi hörde något .. saknar ett par handskar... Håller tummarna och hoppas att de skall vara på 'G' .. :-=


//Eddy
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Speedrobby

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by Speedrobby »

Hej,

Nu har jag äntligen fått besked från leverantören.

Preliminär leverans av handskar och skoöverdrag vecka 13.

Ber om ursäkt för förseningen.

/Robert
Speedrobby

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by Speedrobby »

Ny uppdatering från leverantören Trimtex:

Handskar + skoöverdrag beräknas dyka upp kraftigt försenade nästa vecka (v.14).

Kepsarna beräknas dyka upp någon gång under v.16 - v.17 preliminärt..
Eddy
Posts: 194
Joined: 2010-10-31 23:56
Fornamn: Eddy
Efternamn: Carlsson

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by Eddy »

Hej! Hur ser Leveransläget ut några glädjande :-D nyheter ?

//Eddy
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Speedrobby

Re: Förbeställning Klubbkläder 2011

Post by Speedrobby »

Nu har äntligen de restnoterade artiklarna dykt upp efter låång väntan :-)
Skoöverdrag + handskar har landat hos Peter Jonsson och kepsarna landade hos mig igår.
Peter kommer snart hem från Mallorca och hjälper säkert gärna till med utlämning.
Sms:a mig på 070-757 00 26 för uthämtning av keps.

Mvh/Robert
Post Reply