NY FÄRG RÖD!!

Här kan du läsa nyheter om Lygnens Venner och annan viktig information från klubben
Post Reply
Malin

NY FÄRG RÖD!!

Post by Malin »

Hoppas ingen har undgått att se förändringen på första sidan. Jag tycker det är dags att göra en rekonstruktion av LVG.
Då färgmatcningen mot min cykel (röd-vit-svart karbonram) varit helt fel fattade jag igår beslutet att byta färg på klubben, har nämligen inte råd att köpa en ny karbonram. Färgen kommer nu även officiellt gälla för våra klubbkläder samt hemsidan. Vi sponsrar naturligtvis med infärgningsfärg för redan befintliga kläder, denna går att hämta ut hos Thomas.

Hoppas förändringen uppskattas och sörj inte, gult blir det tillräckligt av till påsk!

Malin
putte

Post by putte »

Om man ser uppe i vänstra hörnet på Malins inlägg så står det "lygnare medlem". :o

Också detta är en lygn.......lögn. :roll:

Numera är Malin ordförande, sen får vi väl se om färgen på klubben består.


/Inte längre guling......utan en ROSA panter. .z:
putte

Nu har vi provat Thomas färg!

Post by putte »

Åke och jag var ute idag och tränade med tandem-hojen.
Innan detta hade vi gjort en snabblackering med färgen som Thomas har stått till foga med. :idea:

Här kan ni se bilden på oss. :D

Visst blev hojen snygg.......istället för det gula(fula). :-=

Image
User avatar
Thomas Franzén
Posts: 653
Joined: 2005-12-04 22:30
Fornamn: Thomas
Efternamn: Franzén
Location: Göteborg

Re: Nu har vi provat Thomas färg!

Post by Thomas Franzén »

putte wrote:Åke och jag var ute idag och tränade med tandem-hojen.
Innan detta hade vi gjort en snabblackering med färgen som Thomas har stått till foga med. :idea:

Här kan ni se bilden på oss. :D

Visst blev hojen snygg.......istället för det gula(fula). :-=

Image
Nähä pöjkar, nu är ni för sent ute - Nu är det PÅSK, då ska det va GULT igen. Det är bara till och skrapa bort de röa. Eller lacka om vettja!

GUL LACK!
GOOD LUCK!
Image Om man inte är ute & cyklar så kommer man ingen vart.......
Malin

Post by Malin »

Mmmmm vad fin den blev :D =D>
Visst det är snart påsk men den går snabbt över och då har vi hela sommarsäsongen, sommaren är kärlekens tid och dess färg är röd......
I`ll rest my case :twisted:

Malin
Post Reply