Så blev det en MTB

Forum för att diskutera och debattera om Lygnens Venner, cyklister och cykling i allmänhet. Hur kan våra verksamheter utvecklas och förbättras? osv.
Post Reply
Eddy
Posts: 194
Joined: 2010-10-31 23:56
Fornamn: Eddy
Efternamn: Carlsson

Re: Så blev det en MTB

Post by Eddy »

Nice Daniel,,, \:D/

skall du bli en riktig skogs pekka nu då ? ;-) ... Vilken butik beställde du ifrån ? Läs frågan ,är det mer prisvärt att beställa från Tysklan ? Om jag vliken site nyttjade du ?

MVH/E
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Eddy
Posts: 194
Joined: 2010-10-31 23:56
Fornamn: Eddy
Efternamn: Carlsson

Re: Så blev det en MTB

Post by Eddy »

Hej !

Tack Daniel, skall surfa runt och kolla in om det finns något som passar mig... känner mer och mer att jag behöver en "riktig" vinter-hoj.

Backen i Fagered gillar jag ... den suger... brukade springa via den för att njuta lite extra innan knäna lade av helt.
Med MTB:n skulle du kunna ta stigen i skogen som kommer ut alldeles innan toppen till höger av backen som en god fortsättning ;-) ..
Det borde kunna bli en backe med bra sug i .

MVH/E
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

Re: Så blev det en MTB

Post by Claes-Göran Andersson »

Det är gott att skaffa sig en ny liten "baby" som skall vårdas och skötas. Skaffade mig en MTB i höstas det är riktigt bra när man inte kan springa längre. Kör inte över stock och sten men bra stigar och grusvägar med små branta backar får hjärtat att slå några slag extra.

Det är bara att slå till.

//CG
"He is able who thinks he is able!"
Post Reply