SJ:s nya boknings...

Forum för att diskutera och debattera om Lygnens Venner, cyklister och cykling i allmänhet. Hur kan våra verksamheter utvecklas och förbättras? osv.
Post Reply
User avatar
Thomas Franzén
Posts: 653
Joined: 2005-12-04 22:30
Fornamn: Thomas
Efternamn: Franzén
Location: Göteborg

SJ:s nya boknings...

Post by Thomas Franzén »

SJ:s nya boknings... ja, vad det nu är för något

Skulle boka mina tågresor i SJ:s sprillans nya bokningssystem. Efter att för tredje gången i rad råkat ut för konstigheter lyckades jag till slut nå fram till BETALA-knappen, Jiippiii!

Då kommer det upp följande på skärmen
SJ wrote: Felmeddelande
Din webbläsare har förlorat kontakten med bokningsystemet, det kan bero på att du varit inaktiv i 12 minuter. För information om tidtabell och priser samt köp av resa ring SJ Röstsvar eller SJ Telefonförsäljning på 0771 - 75 75 75 (inrikesresor mån-fre 06-22, lör-sön 08-22) eller köp din resa direkt i någon av våra biljettautomater. Är du inloggad företagskund och behöver hjälp med din bokning, kontakta SJ Affärsbokning på telefonnummer 0771 - 75 75 55, tonval 1 (måndag-fredag 06.00-22.00, lördag-söndag 08.00-22.00).
INAKTIV, va f~~~n, har jag varit inaktiv? Blir man sur eller blir man sur :shock:

Men, varför inte ge tillbaka med samma mynt. Jag hittar en sida där man kan skicka meddelanden. Följande meddelande slank sedan iväg till SJ
Thomas Franzén wrote: Felmeddelande
Ditt bokningssystem har förlorat kontakten med verkligheten, det kan bero på att ni varit inaktiva i 120 år. För information om hur man designar en webbplats som fungerar, med på markanden vanliga webbläsare såsom Internet Explorer, version 6.0, v.g. kontakta närmaste IT-konsult, dock inte SJ Telefonförsäljning på 0771 - 75 75 75 (inrikesresor mån-fre 06-22, lör-sön 08-22). Däremot går det bättre att ställa sig i den enorma kön och köpa din resa direkt i någon av våra biljettautomater. Är du inloggad företagskund har du nu blivit utloggad, ifall du inte märkt det ännu. Behöver du hjälp med din bokning, kontakta SJ Besvärsbokning på telefonnummer 0771 - 75 75 55, tonval 1 (måndag-fredag 06.00-22.00, lördag-söndag 08.00-22.00).
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Image Om man inte är ute & cyklar så kommer man ingen vart.......
Christer Hedberg

Post by Christer Hedberg »

Haha. Du är en ond man Thomas! :D
ErikS

Post by ErikS »

Hahaha :-)
Malin

Post by Malin »

SJ,SJ gamle vän roligt att du lever än,
men du ser rätt darrig ut, snart hörs ditt sista tjut :twisted: !!!

SJ kan knappast kalla dig inaktiv efter det inlägget :D

Malin
putte

Post by putte »

Då får du ta en tablett mot "banvärken"!
Martin Krook

Post by Martin Krook »

Hehehe, på dem bara :D

/M
Post Reply