CG kör en runda imorgon med solsken kl. 09.30

Skriv här om du vill organisera ett eget träningspass, tipsa om träning med andra klubbar eller berätta någon annan träning som du vill slå ett slag för.
Post Reply
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

CG kör en runda imorgon med solsken kl. 09.30

Post by Claes-Göran Andersson »

Hej

Hade inte tid i dag och vädret är riktigt oinspirerande. Tänker köra ett pass i morgon söndag från Partille station kl. 09.30. Finns en pendelparkering mellan järnvägen och Säveån på Stationsvägen.

Rullar upp mot Furulund, Tahult, Landvetter, Härryda, Hindås, Ödenäs, Alingsås "Fika" 60 km, Västra Bodarne, Hemsjö, Tolered, Floda, Ryggebol, Lerum Jonsered, Partille.

http://runkeeper.com/user/claesgoran/route/2643225

Om det är någon som är sugen att hänga på skriver ni med fördel på denna länk eller ringer mig på 031-7223025.

Tänker mig en snitt fart 27-28. Banan är rätt så kuperad. Längden är 101 km.

//CG
Last edited by Claes-Göran Andersson on 2013-10-05 13:24, edited 3 times in total.
"He is able who thinks he is able!"
User avatar
Mikeryd
Posts: 638
Joined: 2012-05-21 19:18
Fornamn: Mikael
Efternamn: Rydström
Location: Sävedalen

Re: CG kör en runda imorgon med solsken kl. 09.30

Post by Mikeryd »

Skiner solen när jag stiger upp, så hänger jag på.
Mikael
molsson
Posts: 917
Joined: 2008-11-19 09:54
Fornamn: Magnus
Efternamn: Olsson

Re: CG kör en runda imorgon med solsken kl. 09.30

Post by molsson »

Kommer
/Magnus
Benny
Posts: 140
Joined: 2008-10-19 17:04
Fornamn: Benny
Efternamn: Hedberg

Re: CG kör en runda imorgon med solsken kl. 09.30

Post by Benny »

hej.
kör över Härskogen,möter upp på härrydavägen.
B.H.//
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

Re: CG kör en runda imorgon med solsken kl. 09.30

Post by Claes-Göran Andersson »

Vi blev fyra i snitt som cyklade i dag. Cykling till Alingsås via Hindås, Ödenäs hem via V. Bodarna, Tolered, Lerum. Vi skippade Hemsjö och långe backen över skogen till Tolered. Mikael och Peder missade starten "stod vid fel parkering" ringde när Magnus och jag var vid Björndammen vi väntade in dem med långsam cykling till Tahult. Snitt fart i Landvetter var 17 sedan började det rulla på.
Peder cyklade hem via Härskogen och Benny anslöt där, kom via Härskogen från Stannum. I Alingsås hade vi höga 27. Hem var det rejäl motvind så vi cyklade inte Hemsjö efter motorvägen tog vägen till Norsesund via Näs fabriker till Floda.

Distans 101 km tid 3.40 och snitt 26.8. Från Landvetter troligtvis höga 28. Backig bana 1104 höjdmeter.

Bra väder lite kyligt på morgonen men 14-15 under dagen, blöta vägar men inget regn.

Tack för i dag!

//CG
"He is able who thinks he is able!"
Post Reply