SUB 8 VR 2014

Forum för Lygnens Venners deltagande på Vätternrundan. Om anmälan, startgrupper, resa, boende, träning och subgrupper etc.
User avatar
andale
Forumadministratör
Posts: 747
Joined: 2009-09-14 10:47
Fornamn: Anders
Efternamn: Alexandersson

Re: SUB 8 VR 2014

Post by andale »

Då var andra subgruppsspinningen genomförd på Elexia under eminent ledning av Peter Remneberg. God uppslutning i lokalen, tror vi blev 19 stycken inkl. Peter som kämpade. Om det var det, musiken eller något annat vet jag inte men för egen del lyckades jag höja snittpulsen jämfört med förra gången och blev om möjligt ännu mer sliten. Känns fint nu :-)
/Anders
Hans T
Posts: 192
Joined: 2012-07-09 19:49
Fornamn: Hans
Efternamn: Törnblom

Re: SUB 8 VR 2014

Post by Hans T »

Ja Peters spinningpass blir bara intensivare för varje gång känns det som. Börjar begripa hur jag ska göra tror jag. Provade att stå upp mycket idag. Behöver nog reparera benen på något vis imorgon... Tar en sväng förbi ortopederna och ser om dom har ett par fräscha på hyllan.
User avatar
T.F
Posts: 200
Joined: 2012-01-03 19:00
Fornamn: Thomas
Efternamn: Forsberg

Re: SUB 8 VR 2014

Post by T.F »

såja,nu känns det gött att va´ tebax i träning igen eft ett alldeles föör låångt uppehåll av div anledn.. å vad passar då bättre att börja med än Peters 3tim spinning? nej just det inte ngt, så det blev gott att trampa på (i egen takt då,inte otakt,men inte på 16 el för all del 32 delarna..) o få svettas ut.
tack för musik o ledning mäster Peter o tack ni andra för gott flås i lokalen! syns igen! Thomas
User avatar
Mikeryd
Posts: 638
Joined: 2012-05-21 19:18
Fornamn: Mikael
Efternamn: Rydström
Location: Sävedalen

Re: SUB 8 VR 2014

Post by Mikeryd »

@ Lars-Inge,

Jag letar efter de gemensamma träningar och motionslopp vi kom överens om. Jag är säker på att du redan skickat / lagt upp det här men jag hittar det inte. Tänkte föra in dessa dagar i min kalender, så jag inte missar något.

Mvh
Mikael
User avatar
Janne P
Posts: 529
Joined: 2009-09-14 19:24
Fornamn: Jan
Efternamn: Peterson

Re: SUB 8 VR 2014

Post by Janne P »

Ingen subspinning för mig idag. Problem med låsning i ryggen.

/Janne
Målet är vägen dit...
User avatar
olof
Posts: 739
Joined: 2010-10-04 19:25
Fornamn: Olof
Efternamn: Tedenbrant

Re: SUB 8 VR 2014

Post by olof »

Tack för ett kanonpass Peter.
Olof
"Hur fan pallar dem att hoja runt hela Frankrike på tre veckor"
Eddy
Posts: 194
Joined: 2010-10-31 23:56
Fornamn: Eddy
Efternamn: Carlsson

Re: SUB 8 VR 2014

Post by Eddy »

Kanon pass. Synd att det inte blir fler....

Drack nog lite under passet för jag var helt off ett bra tag efteråt..

Fattar inte hur du orkar att stå ett helt 3 timmars pass.. \:D/ helt otroligt Peter...

//E
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Post Reply