Hej alla lygnare,
Och tack så mycket för en fantastisk helg! På lördagen var vi i röd grupp/sub 8.15 en klunga på 12 cyklister och blev föredömligt vägledda av Johan Strindö. Många spurtar blev det och vi blev ordentligt trötta (undertecknad kanske mest av alla...

). Hagel och regn fick vi smaka på också men Bjärehalvön är faktiskt vacker oavsett väder. Här är en bild från lördagens runda, tagen vid myrstacken:
På söndagen var vi 21 cyklister, väl ledda av experte Mikael Rydström. Det hela flöt på mycket bra. Väldigt trevligt snack hade vi och det blev två fartsträckor under rundan. Det blev också en del sol, framför allt efter en underbar lunch på restaurangen vid golfbanan i Mölle. Blåsigt var det dock och det var jobbigt med det tyckte jag, särskilt under turens första del. Vi avslutade passet med ett snitt på mellan 29 och 30 km/h, beroende på hur snabbt vi körde under frifartssträckorna.
Nu är jag ordentligt trött men jätteglad efter mitt andra Bjäreläger. Så roligt att få snacka och cykla med så många venner, både gamla och nya, och se så härliga landskap! Jättetack till Johan och Mikael för trygg och säker vägledning och ett särskilt stort tack till CG som har sett till att allt har varit så fint samordnat på lägret!
Vi ses snart på vägarna igen, kära venner!
Hälsningar,
Dario