3.42 anmälan Vätternrundan

Forum för Lygnens Venners deltagande på Vätternrundan. Om anmälan, startgrupper, resa, boende, träning och subgrupper etc.
User avatar
Mats Gustafsson
Posts: 766
Joined: 2006-01-26 18:53
Fornamn: Mats
Efternamn: Gustafsson
Location: Göteborg

Re: 3.42 anmälan Vätternrundan

Post by Mats Gustafsson »

Jag och frugan har anmält oss till 3:42 start. Vi kör gärna med sub 10 gänget eller typ däromkring.
/Jannika
/ Mats G.
Mats Gustafsson
070-549 52 28
[email protected]
josef70

Re: 3.42 anmälan Vätternrundan

Post by josef70 »

oj oj, det blir många arkitekter... vi får se vad vi kan skissa ihop för upplägg.
deepd
Posts: 87
Joined: 2009-05-10 19:01
Fornamn: Johan
Efternamn: Strindö

Re: 3.42 anmälan Vätternrundan

Post by deepd »

Är också anmäld till 3:42 och tänkt att cykla med sub 10

/Johan S
ventoux
Posts: 115
Joined: 2009-10-08 20:49
Fornamn: Duncan
Efternamn: Robinson

Re: 3.42 anmälan Vätternrundan

Post by ventoux »

Looking good, 18 so far! Kanske några erfarna kan hålla i taktpinnen. Jag föreslår att vi träffas någongång, kanske under vintern, och diskuterar taktik.
Mvh
Duncan Robinson
Duncan Robinson
Wenner

Re: 3.42 anmälan Vätternrundan

Post by Wenner »

Jo det är kul med lite olika arkitekter! Kan ju behövas för att få iordning ett par grupper som kan köra hyfsat samlat!
Vi får väl träffas på en lämplig pub och diskutera lite under hösten som sagt! Eller ockspå drar vi ihop en liten cykelutflykt med alla 3.42:are... \:D/
Robert A

Re: 3.42 anmälan Vätternrundan

Post by Robert A »

Anmälan är stängd och kan summera att 66 stycken är listade för 3.42 starten. Kul att det blir så många som är sugna att åka i venners lag.
27 stycken har inte blivit registrerade på Vätternrundans hemsida än men vet att det är fler som är klara (tar någon dag innan det syns). Om någon mot förmodan har missat att göra anmälan och betalning på Vätternrundans hemsida är det hög tid nu. Har man kommit på andra tankar och inte vill köra i gruppen/starten får ni gärna skicka ett mail till [email protected] .
Robert A
Benny
Posts: 140
Joined: 2008-10-19 17:04
Fornamn: Benny
Efternamn: Hedberg

Re: 3.42 anmälan Vätternrundan

Post by Benny »

Hej.
Jag är anmäld till 3.42 och kör gärna med sub 10.
talesättet ensam är stark fungerar inte på vätternrundan
jag har prövat inget att rekommendera. #-o
B.H.//
KalleH
Posts: 133
Joined: 2009-04-29 11:21
Fornamn: Kalle
Efternamn: Hammarström

Re: 3.42 anmälan Vätternrundan

Post by KalleH »

Benny, du är klok som en bok.

Kalle H
Robert A

Re: 3.42 anmälan Vätternrundan

Post by Robert A »

70 stycken anmälda/listade till 3.42 gruppen. Efter Thomas öppnade upp för några dagar till så har vi fyllt de fyra sista platserna.
Post Reply