Hisingen runt 2006 - "Karriärens" jobbigaste lopp!

Forum för Lygnens Venners deltagande i motionslopp och tävlingar i Sverige och utomlands. För samordning av anmälan, resa och boende etc.
Post Reply
Andreas Sveningsson

Hisingen runt 2006 - "Karriärens" jobbigaste lopp!

Post by Andreas Sveningsson »

Hej alla glada lygnare!

Som alla vet brukar lygnare inte ha några som helst problem med att hålla humöret uppe. Och skärtorsdagen var inget undartag. Tvärtom! Det måste ha varit världsrekord i glada lygnare. Särskilt alla ni som krossade undertecknad under andra halvan av loppet. Det var allt en himla tur att man fick avsluta rundan tillsammans med de riktigt seriösa motionärerna. Alltså de som kan cykla utan blodsmak i munnen. Där fanns ett flertal lite större cykelbakar som bjöd finfin rulle. Och flera av dem orkade jag faktiskt köra förbi!!!

26.7 i snitt \:D/

Nästa gång, då jäklar...
User avatar
Åke Johansson
Posts: 220
Joined: 2005-12-05 10:46
Fornamn: Åke
Efternamn: Johansson
Location: Majorna

Re: "Karriärens" jobbigaste lopp!

Post by Åke Johansson »

Andreas Sveningsson wrote: Och skärtorsdagen var inget undartag.

26.7 i snitt \:D/

Nästa gång, då jäklar...
Vi som cyklade Hisingen Runt gjorde det på Kristi Himmelsfärdsdag, i och för sig en torsdag, men maskineriet skar väl ihop sig för dig :? .
Åke
putte

Re: "Karriärens" jobbigaste lopp!

Post by putte »

Andreas Sveningsson wrote:Hej alla glada lygnare!

Som alla vet brukar lygnare inte ha några som helst problem med att hålla humöret uppe. Och skärtorsdagen var inget undartag. Tvärtom! Det måste ha varit världsrekord i glada lygnare. Särskilt alla ni som krossade undertecknad under andra halvan av loppet. Det var allt en himla tur att man fick avsluta rundan tillsammans med de riktigt seriösa motionärerna. Alltså de som kan cykla utan blodsmak i munnen. Där fanns ett flertal lite större cykelbakar som bjöd finfin rulle. Och flera av dem orkade jag faktiskt köra förbi!!!

26.7 i snitt \:D/

Nästa gång, då jäklar...
Tja! Du tog ju ner mig ganska rejält då jag kom ikapp dig vid Nordre Älv för att sedan köra ifrån mig igen uppför. :shock:
Tack för att du väntade in mig lite längre fram då du intog lite apvitaminer(banan).

Med tanke på din uppladdning av flytande kolhydrater inför loppet så gjorde du en strong insats. :twisted:
Det måste vara dom hydraterna som tar kål på en :evil: :evil: :evil:
Andreas Sveningsson

Re: "Karriärens" jobbigaste lopp!

Post by Andreas Sveningsson »

Åke Johansson wrote:
Andreas Sveningsson wrote: Och skärtorsdagen var inget undartag.

26.7 i snitt \:D/

Nästa gång, då jäklar...
Vi som cyklade Hisingen Runt gjorde det på Kristi Himmelsfärdsdag, i och för sig en torsdag, men maskineriet skar väl ihop sig för dig :? .
Du har nog fanimej rätt. Men han hann ju med rätt mycket konstiga saker. Jag har nog blandat ihop dem. Det kändes helt rätt med skärtorsdag när jag skrev... Undrar vad han gjorde då? Sista måltiden? Nej! Nu kom jag att tänka på min sista "måltid" innan start.
Post Reply