Sub-10?

Forum för Lygnens Venners deltagande på Vätternrundan. Om anmälan, startgrupper, resa, boende, träning och subgrupper etc.
Post Reply
magnuso

Sub-10?

Post by magnuso »

Hej,

Jag är anmäld till starttiden 05:08. Kommer det att bli några grupper i denna starttiden och vilka tider siktar ni på? Jag skulle vara intresserad av att cykla och även träna med ett gäng som siktar på strax under 10 timmar (eller möjligtvis snabbare).
thoost

Re: Sub-10?

Post by thoost »

Jag kommer också att starta då, är mycket intresserad av att köra på 8.30-9.30 kul om vi kan få ihop en grupp med klar målsättning. :-D
magnuso

Re: Sub-10?

Post by magnuso »

Hej,

Kul. När jag anmälde mig så trodde jag att det skulle anordnas en grupp som siktade på denna tid men jag har inte hört något mer om det tyvärr. Hoppas att vi kan bli ett gäng?
thoost

Re: Sub-10?

Post by thoost »

Hej det var ett tag sedan det skrevs på denna tråd, har du hört något mer om det finns något intresse?
magnuso

Re: Sub-10?

Post by magnuso »

Hej,

Nope, inte hört något mer om intresse. Det verkar finnas ett gäng som ska köra på 12 timmar i startgruppen annars har jag inte hört något. Eftersom jag inte haft möjlighet att träna ihop med någon större grupp som satsar på under 10-timmar så blir det nog svårt för min del att klara den tiden. Mitt nya mål blir nog under 11-timmar istället. Men vi får se vid starten vad det finns för intresse av tider...
Post Reply