VR 2017 Inomhusträning (Spinning)

Forum för Lygnens Venners deltagande på Vätternrundan. Om anmälan, startgrupper, resa, boende, träning och subgrupper etc.
Twingoking

Re: Inomhusträning (Spinning)

Post by Twingoking »

Ändrade planer för helgen gör att mn plats på spinningen i morgon blir ledig. // Peter
cyclingmary

Re: Inomhusträning (Spinning)

Post by cyclingmary »

Hej
kommer inte idag tyvärr, en plats ledig. /Marie
User avatar
AndPap
Posts: 135
Joined: 2016-05-09 11:17
Fornamn: Andreas
Efternamn: Papagiannis

Re: Inomhusträning (Spinning)

Post by AndPap »

Imorgon, måndag kl 19:30, håller jag i passet på STC.
Lutar åt Steady State @FTP i 40 min.

Precis så jobbigt som det låter!
User avatar
remnis
Posts: 160
Joined: 2009-09-10 17:20
Fornamn: Peter
Efternamn: Remneberg

Re: Inomhusträning (Spinning)

Post by remnis »

Hej
På Söndag kör vi vårt sista inomhuspass för den här säsongen.
Nu ska det fanken i mig levereras och uppsatta målnivåer uppnås.
Det får bära eller brista - det blir plattan i botten.
Det finns gott om platser kvar så passa på och ge kroppen en rejäl genomkörare. Ett bra komplement till utecyklingen på Lördag.

Alla är välkomna till ett pass som gör skillnad.

// peter
Magnus Johansson
Posts: 210
Joined: 2012-08-18 11:37
Fornamn: Magnus
Efternamn: Johansson

Re: Inomhusträning (Spinning)

Post by Magnus Johansson »

Hej på er.
Jag hade önskat att jag kunde vara med på sista superpasset imorgon, men jag har varit sjuk och känner mig inte tillräckligt bra för att köra imorgon. Jag hade hoppats att det skulle kännas bättre idag framåt kvällen idag men jag känner mig inte tillräckligt bra för att hornen ska kunna växa ut till imorgon :twisted:
Jag kan bara säga vilken tur vi har sådana medlemmar som Peter och andra som engagerar sig i klubben och höjer prestationsförmågan och får oss andra att känna oss väl förberedda för kommande strapatser under våren och sommaren.

Tack för dessa pass och hoppas vi ses ute på vägarna utan rattmuff när tjällossninen nu skett och vintercyklarna stääls undan.

Mvh.
Magnus Johansson
cyclingmary

Re: Inomhusträning (Spinning)

Post by cyclingmary »

Hej
tyvärr återbud till spinningpasset i morgon, en plats ledig med andra ord. Kör hårt (som vanligt)!
User avatar
remnis
Posts: 160
Joined: 2009-09-10 17:20
Fornamn: Peter
Efternamn: Remneberg

Re: Inomhusträning (Spinning)

Post by remnis »

Hej
Säsongens sista inomhuspass bjöd på riktig hårdkörning. Vi blev inte fler än 11 personer men attans vilket gäng till att ge allt. Jag är supernöjd med vinterns träning och idag föll sista pusselbiten på plats. Trodde aldrig att jag skulle kunna leverera på den här nivån när vi startade passsen i November. Grymt kul.
Taggad av resultatet kan jag ev tänka mig köra nästa Söndag också om intresse finns.
Ni som känner att ni vill tänja på gränserna och totalförstöra ännu en Söndag kan väl anmäla ert intresse på denna tråd.
Om vi blir tillräckligt många så kanske... Om inte så tack för den här vintersäsongen.
Väderprognosen för nästa helg är än så länge tämligen risig.

// peter
User avatar
Sköld
Posts: 244
Joined: 2013-08-14 11:12
Fornamn: Bengt
Efternamn: Sköld

Re: Inomhusträning (Spinning)

Post by Sköld »

Tack för riktigt grymma pass i vinter Peter!
Det är helt galet o kul , även musiken är grym , och det har verkligen lagt en bra grund.
Tyvärr är jag bakjour i Skaraborg nästa helg , brukar försöka hinna köra lite Tre Berg backar på Kinnekulle och så när jag ändå är där,
men det verkar ju tyvärr bli pissregn, får väl speja på tranor från bilen..
Rekommenderar starkt ett mördarpass i Torslanda nästa söndag för er som är hemma, särskilt om det regnar.
Ha det gott!
/Bengt
"It is by riding a bicycle that you learn the contours of a country best, since you have to sweat up the hills and coast down them." –Ernest Hemingway
User avatar
jote
Posts: 136
Joined: 2009-04-25 15:25
Fornamn: håkan
Efternamn: ternow
Location: göteborg

Re: Inomhusträning (Spinning)

Post by jote »

hej,
Jag är på om vädret blir som prognosen säger nu (+6°C och regn).
/Håkan
cyclingmary

Re: Inomhusträning (Spinning)

Post by cyclingmary »

Stort tack Peter (och Mikko) för grymma pass i vinter. Är och kör Velodrom i helgen så får avstå erbjudet extrapass. Vi ses snart på vägen istället!
Post Reply