Gotland 360 år 2016 - anmälan har öppnat!

Forum för Lygnens Venners deltagande i motionslopp och tävlingar i Sverige och utomlands. För samordning av anmälan, resa och boende etc.
Post Reply
User avatar
Henrik Erdalen
Posts: 105
Joined: 2011-06-21 23:32
Fornamn: Henrik
Efternamn: Erdalen

Gotland 360 år 2016 - anmälan har öppnat!

Post by Henrik Erdalen »

Hej!

Idag har anmälan till Gotland 360 öppnat.

Jag har cyklat det här fina arrangemanget i två år på raken och har idag anmält mig med förhoppning om ett tredje.
Jag var där med mina båda bröder. Vi hade några cykelvänner med oss och träffade på ett ett trevligt par från Eksjö CK som gjorde oss sällskap runt ön

Vi cyklade på hyggligt, +30km/h rullsnitt på sex pers i rotation men tog lååånga härliga fika och matstopp. Och det är så det här motionsloppet ska upplevas.
Om du är sugen på att ta dig an loppet med de ambitionerna, så häng gärna på startgrupp 16, det är där vi finns.

Allt gott
Henrik
Attachments
IMG_0399.JPG
Med vänliga hälsningar
Henrik
User avatar
Sköld
Posts: 244
Joined: 2013-08-14 11:12
Fornamn: Bengt
Efternamn: Sköld

Re: Gotland 360 år 2016 - anmälan har öppnat!

Post by Sköld »

Kan inte annat än instämma ,jag o Marie körde förra året, är ett helt suveränt lopp , med extra allt i fråga om vägar med lite trafik ,fantastisk natur, och helt makalösa kontroller ( t ex saffranspannkaka med salmbärssylt...)
fest för alla på lördagskvällen , som ingår med grillat lamm mm. mm.
Och det går att stå på riktigt bra också om man vill , man får sina mil dessutom ( 36+7 på 3 dagar , o lite längre 2016)
Man behöver inga bars i fickorna om man säger så..
Mvh!
Bengt
"It is by riding a bicycle that you learn the contours of a country best, since you have to sweat up the hills and coast down them." –Ernest Hemingway
Post Reply