Hur fungerar anmälan/betalningen?

Ditt bästa cykellopp, helt enkelt
CKW_Shimano

Hur fungerar anmälan/betalningen?

Post by CKW_Shimano »

Hej! Jag har ju som bekant kört Gran Fondo förut, men nu blir jag lite konfunderad. När jag anmält mig via webbformuläret så kommer inte mitt namn upp på listan över anmälda.
Vadan detta? Måste man betala direkt via internet, fungerar inte bankgirot längre? Eller är det så att min anmälan först kommer upp när jag betalat?
Känner mig just nu förvirrad... :shock:
CKW_Shimano

Re: Hur fungerar anmälan/betalningen?

Post by CKW_Shimano »

Ingen som vet???? :-o
User avatar
Thomas Franzén
Posts: 653
Joined: 2005-12-04 22:30
Fornamn: Thomas
Efternamn: Franzén
Location: Göteborg

Re: Hur fungerar anmälan/betalningen?

Post by Thomas Franzén »

CKW_Shimano wrote:Hej! Jag har ju som bekant kört Gran Fondo förut, men nu blir jag lite konfunderad. När jag anmält mig via webbformuläret så kommer inte mitt namn upp på listan över anmälda.
Vadan detta? Måste man betala direkt via internet, fungerar inte bankgirot längre? Eller är det så att min anmälan först kommer upp när jag betalat?
Känner mig just nu förvirrad... :shock:
Hej Daniel!

Jo, på anmälningsformuläret står:
För att genomföra anmälan betalar du direkt med Payson. Payson samarbetar med Visa/Mastercard och internetbankerna Swedbank, Handelsbanken, SEB och Nordea.

Ifall inget av dessa alternativ passar, kan du öppna ett kostnadsfritt Paysonkonto. Du sätter då in pengar på detta konto och kan sedan betala din anmälan med dessa.
Har du verkligen gjort en anmälan?
Vilket anmälningsnummer har du?
Jag kan inte hitta dig bland de anmälda.

När du fyllt i alla uppgifter kommer du till en betalsida (ungefär som hos Vätternrundan) där du betalar din anmälningsavgift direkt.
Skulle något av detta vara oklart, ring mig på 0707 57 01 17 så hjälper jag dig!
Image Om man inte är ute & cyklar så kommer man ingen vart.......
CKW_Shimano

Re: Hur fungerar anmälan/betalningen?

Post by CKW_Shimano »

Okej, nu förstår jag... :oops:
Så bankgirot används inte längre..., det förklarar varför jag inte finns bland de anmälda, jag betalade inte direkt, fick heller inget anmälningsnummer. Får göra om anmälningsproceduren med ovanstående betalningssätt så ska det nog fungera :-) Stort tack för upplysningen =D>
Post Reply