CykelCity Gran Fondo Kungsbacka 2012

Ditt bästa cykellopp, helt enkelt
Lars-Inge Kjörnsberg
Posts: 1016
Joined: 2007-08-13 10:44

CykelCity Gran Fondo Kungsbacka 2012

Post by Lars-Inge Kjörnsberg »

Tilla alla suveräna funktionärer på CykelCity Gran Fondo Kungsbacka 2012,
Efter att ha lyssnat lite här och där måste man säga att årets CykelCity Gran Fondo Kungsbacka blev en succé. En av orsakerna till denna succé är att det inte hände några allvarliga olyckor och där skall vi alla sträcka på oss!

Det är många=alla som skall ha ett stort tack. Här nämner jag dock endast 2 pers vid namn som jag märkte ännu tydligare i min roll som ansvarig för flaggvakterna och flaggvakt själv. Ett speciellt tack till Magnus Olsson i sin roll som banchef. Han gav oss bra och tydliga anvisningar när det gäller omskyltning runt banan, du är gjuten även till nästa år!

Ett särskilt stort tack till Martin Linde som i sen stund fick hoppa in i jobbet som tävlingsledare – suveränt jobbat! Bra delegering och bra kontroll på hela arrangemanget – jag tycker att du kallt kan räkna med att få behålla jobbet de närmaste 10 åren!

Avslutningsvis – skön stämning och en härlig ”hugga-i-mentalitet” - alla vi funktionärer tycker jag gjorde dagen till den trevliga och positiva upplevelse den skall vara!

Lars-Inge Kjörnsberg
En av funtionärerna och ansvarig för flaggvakterna på Cykel City Gran Fondo Kungsbacka
Lars-Inge Kjörnsberg
Posts: 1016
Joined: 2007-08-13 10:44

Re: CykelCity Gran Fondo Kungsbacka 2012

Post by Lars-Inge Kjörnsberg »

Oj jag är visst lite snabb och före min tid med 2012! Men det kan ju ses som ett avstamp till nästa års arrangemang...

Lars-Inge Kjörnsberg
Axel Noreen

Re: CykelCity Gran Fondo Kungsbacka 2012

Post by Axel Noreen »

Jag instämmer i hurraropen.

Det var ett väldigt trevligt lopp, även för oss längst bak. Efter fem timmar på banan fick vi fortfarande pepp, sånt uppskattas. Jag vill framföra ett särskilt tack till funktionär Olof som räddade min dag.
Vi ses nästa år.

Axel
Eddy
Posts: 194
Joined: 2010-10-31 23:56
Fornamn: Eddy
Efternamn: Carlsson

Re: CykelCity Gran Fondo Kungsbacka 2012

Post by Eddy »

En filmsnutt från GF 2011 http://vimeo.com/28118729 .

Bilder från GF2011 av Rasmus Olsson HCK
http://www.flickr.com/photos/rasofoto/s ... 371341055/

/E
"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."
Post Reply