CYKELCROSS

Här hittar du information om, och har möjlighet att diskutera, årsmöten, medlemsträffar, kurser, föredrag och andra sammankomster i klubbens regi.
peter jonsson
Posts: 1144
Joined: 2005-12-06 11:18
Location: Peter Jonsson

Re: CYKELCROSS

Post by peter jonsson »

Gårdagens cross träning gav mersmak Mats och jag körde med gbg cx gänget när dom tränade det var hårt och roligt.
Vi höll oss längst bak i gruppövningarna något annat var inte att tänka på annars blev man omåkt på nolltid.
Jag tror vi körde ca 9 varv på banan som tar ca 4 min. Det är den banan som vi kommer att köra på km så kom och träna på så vi inte
Kör i från er på km:et.

Vi kör på torsdag igen Kl 17.30 från Preem och då kommer klas Utbult så då blir det åka av. Om ni har starka lampor ta med dom det skymmer fort uppe på kullen där vi kör.

// Peter
peter jonsson
Posts: 1144
Joined: 2005-12-06 11:18
Location: Peter Jonsson

Re: CYKELCROSS

Post by peter jonsson »

Nu börjar det likna något. Vi blev 4st på Cross träningen idag Mats,Klas, undertecknad och KM Mästaren dom 2 senaste åren Fabio
Jag tror han blir att räkna med i år också han behöver bara byta däcken till några med bättre mönster på.
Banan idag var lite hal efter regnet igår och Darios framfart på den =D> . När vi hade hållit på en stund kom det en kille med en lövblås och blåste av banan så till helgen blir den nog bra att köra på.

Tänkte köra ett pass på söndag vid KL16.00 så kom till Preem och häng på då.
peter jonsson
Posts: 1144
Joined: 2005-12-06 11:18
Location: Peter Jonsson

Re: CYKELCROSS

Post by peter jonsson »

Hej

På söndag ser det ut att bli riktigt bra cross väder.
Vi kör träning inför KM. KL 15.00 samling Preem

//Peter
Post Reply