Klubbkläder sommar 2021

Här kan du läsa nyheter om Lygnens Venner och annan viktig information från klubben
Post Reply
User avatar
andale
Forumadministratör
Posts: 747
Joined: 2009-09-14 10:47
Fornamn: Anders
Efternamn: Alexandersson

Klubbkläder sommar 2021

Post by andale »

Hej Venner!

Snart är det vår och sommar, och därför är det dags att beställa klubbkläder. På länken längre ner i texten kan ni från och med måndag den 25:e logga in på shopen och se hur det ser ut, få mer detaljerad information samt se priser.

Vi kommer att ha möjlighet att prova kläder vid två tillfällen i vår klubblokal på Flygradiogatan 40. Det finns då även möjlighet att köpa vintermössa, buff och kortfingrade cykelhandskar.

Onsdag 27/1 kl 19:00-20:00 Peter Jonsson
Onsdag 3/2 kl 19:00-20:00 Hans Carlberg

Skriv i tråden om och när ni tänker komma och prova så att Peter och Hans vet om det kommer någon.

Information från Trimtex om hur man beställer.

Webshoppen är öppen 25/1 till den 7/2 med förväntad leverans vecka 12.

Vi rekommenderar att använda Chrome eller Firefox som webläsare för att det ska fungera på bästa sätt – att t.ex använda Explorer kan göra så att det blir problem

Innan du kan börja beställa i webshopen så måste du registrera dig:

Alt. 1: Om man redan är kund och har handlat hos Trimtex tidigare – Klicka på ”Logga in” och logga in med egen e-mail och lösenord.

Alt 2: Skapa nytt konto

På mobil måste du scrolla ned på sidan för att hitta dessa två alternativ.

Klicka på länken för att komma vidare till webshopen: https://trimtex.se/sv/mitt-trimtex/lygnens-venner/
Eller logga in med teamkod: lygnens20

Tips!
Om man kommer bort från klubbsidorna kan man alltid klicka på klubbnamnet överst på sidan för att komma tillbaka. På mobil enhet hittar man detta genom att gå till menyn längst upp till vänster.

Har ni några frågor är ni välkomna att höra av er.
Med vänlig hälsning
Gustav Wass | Kundrådgivare och Säljkoordinator
Trimtex Sport AS | Sekkebekksletta 8 | N-4792 Lillesand | Norway
T: 026-249890 | http://www.trimtex.se
/Anders
klas utbult
Posts: 28
Joined: 2014-04-02 21:19
Fornamn: klas
Efternamn: utbult

Re: Klubbkläder sommar 2021

Post by klas utbult »

Hej
Passade på att köpa vinterjacka nu. Men den är liten i storleken jag använder normalt Medium och har gått ned 5 kg.
man får in en under tröja å då känns den liten sitter som ett korvskinn. är det någon i klubben som vill byta från en L till M så är jag med.
Och inför höstens beställning så får ni testa storlekarna så inte hela klubben vill bytta upp sej.
peter jonsson
Posts: 1144
Joined: 2005-12-06 11:18
Location: Peter Jonsson

Re: Klubbkläder sommar 2021

Post by peter jonsson »

Hej Klas

Om du inte får bytt den med någon så kan jag kolla i lokalen om vi inte har en vinterjacka i L där.

Hälsningar
Peter
klas utbult
Posts: 28
Joined: 2014-04-02 21:19
Fornamn: klas
Efternamn: utbult

Re: Klubbkläder sommar 2021

Post by klas utbult »

Hej Peter
Kolla om där är någon ,du kan ringa mej,
0705671390
peter jonsson
Posts: 1144
Joined: 2005-12-06 11:18
Location: Peter Jonsson

Re: Klubbkläder sommar 2021

Post by peter jonsson »

Jag kollar och återkommer Klas.

//Peter
Post Reply