Sub 9 Vättern 2010

Forum för Lygnens Venners deltagande på Vätternrundan. Om anmälan, startgrupper, resa, boende, träning och subgrupper etc.
Robert A

Re: Sub 9 Vättern 2010

Post by Robert A »

Oj
Det är inte en liten utmatning som du hittat CG. Skulle vara roligt att följa med på den turen. Får/kan jag så åker jag gärna med (i år har det varit kört). Antar att du har tittat på start tiderna som går på fredagen. Tror dock att det kan vara ide försöka begrännsa tiden till 24h vilket inte ser ut som en omöjlighet utan att hetsa.

Kul att det blev under 9 h i år. Var lite fundersam när jag såg de första tiderna på lördagsmorgonen men antog att ni inte hade samma fina medvind. Imponerad av sub 8+ som låg före förra årets tider trots vinden.
Robert A
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

Re: Sub 9 Vättern 2010

Post by Claes-Göran Andersson »

Kan tänka mig 18-22 timmar. Har en bekant som cyklar med Rye från Oslo nu till helgen. Han kör i deras tredje gäng med måltid 18 timmar. Kommer att plocka ut all info från honom om banan, logistik och annat vi kan behöva veta.

Tänker mig att respektive kanske vill följa med och göra Oslo medan vi cyklar. Det är ju midsommarhelgen och som du vet firas den inte i Norge.

//CG
"He is able who thinks he is able!"
Ingemar B

Re: Sub 9 Vättern 2010

Post by Ingemar B »

CG,

Jag provar gärna något annat än Vättern nästa år. Trondheim-Oslo låter väldigt långt, men kanske. Återkom när du har fått fram ordentligt med info.

Ingemar
Post Reply