Sub 8+ Vättern 2010

Forum för Lygnens Venners deltagande på Vätternrundan. Om anmälan, startgrupper, resa, boende, träning och subgrupper etc.
User avatar
Janne P
Posts: 529
Joined: 2009-09-14 19:24
Fornamn: Jan
Efternamn: Peterson

Re: Sub 8+ Vättern 2010

Post by Janne P »

I upprymdheten över cyklingen glömde jag ju helt av att tacka alla inblandade för arrangemanget med tåget. Det är verkligen en riktig fullträff! Vilken lyx jämfört med tidigare tältbravader i ösregn. Stort tack till Thomas, alla volontärer och Bergslagernas Järnvägssällskap. =D>

Precis som Anders var inne på, Lygnarkläderna har börjat skimra i gulsvart...

/Janne
Målet är vägen dit...
Dingle

Re: Sub 8+ Vättern 2010

Post by Dingle »

Hej alla vänner!
Ett stort tack till alla i gänget som såg till att vi kom till Motala på en kanon tid.
Jag måste tacka Emil som Hjälpte mig när jag tappade rullen. Han räddade min dag.
Annars tycker jag att vi var ett mycket gott arbetsgäng som körde underbart.
Samarbetet fungerade kanon i rullen o vi snackade o hjälpte varandra.
Hoppas nu att alla suger på denna karamell o varför inte redan börjar ladda inför nästa år Sub 7:45.
Jag ville så gärna gå under 8 tim på mitt 10:de runda.
Vi får se om jag kommer tillbaks nästa år men jag måste erkänna att djävulen inom mig börjar att säga motsatsen. :twisted:
Måste tacka General Patton som såg till oss att vi körde på ett mycket disiciplinerat sätt.
Tack Alla o jag hoppas att vi ses snart igen på vägarna på våra käraste ägodelar.
Glöm inte detta !!
Det finns alltid någon som har det värre!!!

// Anders " Dingle" Karlsson \:D/
ErikS

Re: Sub 8+ Vättern 2010

Post by ErikS »

Bra jobbat!

Besviken över att inte ha varit med, men jag kommer igen! 8-)
User avatar
fabbev
Posts: 426
Joined: 2008-12-19 13:08
Fornamn: Fabio
Efternamn: Vecchi

Re: Sub 8+ Vättern 2010

Post by fabbev »

Vad var det jag sa!
Vi fixade uppdraget. Dessutom med glans. Sug nu på den söta karamellen med den lååååååååååååånga eftersmaken. Vi skall alla, oavsett tider och grupptillhörighet, vara stolta att få vara med en sådan fin cykelklubb. Våra kläder inger numera respekt bland cyklister.
Så har vi vår "kapten", Lars-Inge. Du må stundtals låta som en argsint farsa som skäller ut en skara ungjävlar, för att stunden efter berömma något annat. Fortsätt så, varför ändra ett vinnande koncept. Vi behöver dessa mentala kickar.
Lygnartåget. Vilken fantastisk grej. Thomas och de andra som från början kläckte denna idé borde få någon typ av utmärkelse. Kanske rent av Nobelpriset.
Tack alla som varit inblandade i olika roller för att vi cyklister skall kunna genomföra det vi gjort. Ni är också värda en Vätternrunt medalj.
Låt oss nu njuta av den stundande sommaren (hoppas jag) så drar vi upp nya riktlinjer inför nästa års Runda till hösten när vi syns till Klubbmästerskapet. Men det är en annan historia.
Forza Lygnare.
/Fabbe.
FORZA LYGNARE
Fabbe
Post Reply