Hallowen hälsning från Mallorca

Här hittar du information om, och kan tipsa om, andra cykelrelaterade aktiviteter.
Post Reply
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

Hallowen hälsning från Mallorca

Post by Claes-Göran Andersson »

Hej

Så här ser hotellet ut när Hallowen firas. Hittade en bra bild på hur en cykel hjärna ser ut! :-D

Sicket kanonväder vi haft sol och 23-25grader varenda dag! Idag timade vi regnet perfekt blöt och blåsigt men varmt när vi körde upp till Lluc via Pollenca. Väl tillbaka till hotellet hann vi bara ställa in cyklarna så vräkte regnet ner i 20 minuter sedan soligt och varmt igen!

//CG
Brain cycle.jpg
DSC_0050.JPG
DSC_0051.JPG
"He is able who thinks he is able!"
User avatar
Claes-Göran Andersson
Posts: 3869
Joined: 2006-04-25 13:53
Fornamn: Claes-Göran
Efternamn: Andersson
Location: Partille

Re: Hallowen hälsning från Mallorca

Post by Claes-Göran Andersson »

Min sista dag på Mallis i dag måndag 2/11. Familjen åkte i morse jag åker i morgon 13.00.
Hade tänkt mig en längre lugn tur mot Arta, Manacor, Petra...... men vädret var inte nådigt idag. Stormbyar och regn så det blev två timmar i gymet på en spinning cykel istället!! Resten av veckan kommer att bli lika fin som de veckor jag varit här nere sol 21-23 grader!

Tog några kort när jag tog en öl och omelett på Can Pescador segelbåten har slitit sig ute i bukten och drivit in på stranden!

Ses på lördag i fint höstväder hoppas jag.

//CG
DSC_0060.JPG
DSC_0059.JPG
DSC_0058.JPG
"He is able who thinks he is able!"
User avatar
Janne P
Posts: 529
Joined: 2009-09-14 19:24
Fornamn: Jan
Efternamn: Peterson

Re: Hallowen hälsning från Mallorca

Post by Janne P »

Gott att ni fick mestadels bra väder. Måste blåst bra i bukten. Hoppas Hasses födelsedagsfirande blev lyckat.

Ses i Landvetter på lördag.

/Janne
Målet är vägen dit...
Post Reply