CHASE THE SUN

Skriv här om du vill organisera ett eget träningspass, tipsa om träning med andra klubbar eller berätta någon annan träning som du vill slå ett slag för.
Post Reply
henry sällylä
Posts: 46
Joined: 2007-08-16 07:53
Location: henry sällylä

CHASE THE SUN

Post by henry sällylä »

Hallo nördar, här kommer en liten resumè:Började med en bussresa 30 h(ja det var JOBBIGT) så var vi framme i Catolica Misano(närheten av Rimini). Första dagen var jag med i långa"snabba" gruppen, bara elitcyklister, så det var att slita.Vi körde runt i bergen, det blev 1350 höjdmeter.Lite stressigt för jag var alltid sist upp. Skam den som ger sig dag 2 kämpade jag på igen, 1800 höjdmeter! :oops: Men då gav jag upp o lät dom kämpa själva.Dag 3 o resten körde jag med mellangruppen,det var på min nivå.Dag 3 var vi uppe i San Remo som ligger på 730 meters höjd.
Följande dagar var det runt i kring trakten, sammanlagt blev det 58 mil.Försökte mig på en 22 procents stigning, men det var tji. På kvällarna var det besök i en cykelaffär ,shopping i Rimini samt besök på vingård(Fattoria del piccione) Hotellet park kursaal var 3 stjärnigt o helt OK. Resan hem gick i ett lyckorus, så den var kort. :D
Bra organisation duktiga ledare o trevliga cyklister.För intresserade ligger det filmsnuttar på :http://www.scfmotion.se/index10.php, där du kan följa Silva o Gary som oxå var med.
Kan med gott samvete rekommendera både cykelresor o svenska cykelförbundet (sfc)
Post Reply