Lance Armstrongs hårda hoj.

Forum för att diskutera och debattera om Lygnens Venner, cyklister och cykling i allmänhet. Hur kan våra verksamheter utvecklas och förbättras? osv.
Post Reply
putte

Lance Armstrongs hårda hoj.

Post by putte »

Surfade runt lite och hittade en båge som är specalbeställd av Lance.
En....ostbåge!!! :lol:
Tjusig är den iaf.

Länken till sidan:

http://www.orangecountychoppers.com/occ ... theme2.php

Image

8) 8) 8) 8)
Christer Hedberg

Post by Christer Hedberg »

Nä, han fick den i gåva av Orange County Choppers har jag för mig. Dom hade till och med en variant av en dekal med färre antal stjärnor ifall han inte skulle vinna senaste TdF :D
Tanken är inspirerad av hans gamla tempohjälm, bara en sån sak...
Johan N

Post by Johan N »

Det har ju gått ett reportage på Discovery om tillkomsten av denna hoj. Om jag kommer ihåg rätt så var det Nike eller nån annan sponsor som beställde den till Lance.

/Johan
putte

Precis

Post by putte »

:D Ni har helt rätt förmodligen, men jag såg inte hela programmet (2 delar) som visade bygget av hojen.
Jag såg den delen där dom använde tempohjälmen som inspiration.
Dom fick även låna en sprillans ny tempohoj á massa tusenkronor för inspiration.

Jag undrar om lance någon gång provkörde skapelsen?

Då hade han inte bara varit världens snabbaste, utan även världens coolaste! 8) 8) 8) 8)
Johan N

Post by Johan N »

Avsnittet när OCC överlämnade hojen till Lance gick just i repris på Discovery och jo då han provkörde den. Hojen överlämnades i nån Talkshow i tv och Lance provade den utanför studion.

/Johan
putte

Jag såg honom!

Post by putte »

Jag såg också reprisen, hojen överlämnades i Jay Leno Show och sen provkörde Lance skapelsen.
Han tyckte att det var häftig och råstark hoj. :evil:
I typisk "amerikansk" stil så körde han utan även utan hjälm. 8) 8)
Han antydde att det var lite i strid med sina sponsorer att köra motorcykel!!!?? Som att det skulle vara farligare att köra motorcykel än att cykla!!! :lol: :lol:
Post Reply