Pro tour

Skriv här om du vill organisera ett eget träningspass, tipsa om träning med andra klubbar eller berätta någon annan träning som du vill slå ett slag för.
Post Reply
ash

Pro tour

Post by ash »

Ska passa på å göra lite reklam för en riktigt rolig cykelarrangemang i Borås.

Varje Onsdag kl. 18.30 så kör man en runda på ca. 3 mil med 8 inlagda spurtpriser/bergspriser.
man återsamlas efter varje spurt & delar ut poängkort..........

Brukar vara 40-60 deltagare varav många håller en ganska hög nivå, men alla är välkommna och det är grymt skoj....


kolla in hemsidan: http://www.protour.se

Skriv en rad här eller plinga mig på 0706-316298 om ni e sugna på hänga med & testa nångång....

Patrik R. = detta är defenitivt nåt för dig spurtkungen 8-)

/Ash
patryd

Re: Pro tour

Post by patryd »

Oj, tack! spurtkung har jag aldrig kunnat kalla mig tidigare. Det känns bra, självförtroendet upp ett snäpp...känner mig lite som Cavendish o Hushovd. Måste ut o köpa ett helgrönt kitt :-D
Är gärna med någon onsdag, tyvärr kan jag inte nästa 2 veckor (bla ska jag, Heidi o Annika cykla 36 mil fram o tillbaka till Hamburgö för o se Bröderna Haaks spela 28/7- störtskön utekonsert). Men Borås kanske funkar onsdagen den 5 Aug, är du med då?
ash

Re: Pro tour

Post by ash »

Oj, det låter häftigt med eran 36 milatripp.....

jaja, jag är förmodligen med då oxå, släng iväg en blänkare här bara så tajmar vi det hela....(å gröna tröjan behöver du inte ha med dig, den finns redan så du kan du köra till dig den....hehe

Ha en skön semester, Vi ses !

/Ash
patryd

Re: Pro tour

Post by patryd »

varför inte hänga på till Hamburgö? det blir party!
Post Reply